Bio i 100 ryck

Nu duggar premiärerna tätt tydligen!

Förhandsvisningar var och varannan dag blir'e visst för hela slanten. Det är ju f'resten TOPPEN eftersom det "kostar gratis" om man bara är fiffig... (& har toppenvänner som heter ngt på Me....., som ilar iväg och hämtar loss biljetterna snabbt).

I onsdags den 29/8 såg jag 'Fracture' eller 'Bristande bevis' med Athony Hopkins. Premiär 31/8. Jag skrev på en sida: Okej, men inte mer! Rätt seg och lång film. Ingen törs väl egentligen säga ngt negativt så klart när Hopkins spelar. Smårolig emellanåt, men that's it så att säga.

På tisdag ska jag se 'Ett öga rött' och på torsdag '2 dagar i Paris'. Sedan ska jag försöka ordna biljetter till 'En ung Jane Austen' veckan därpå.

För min del är det lättare att se en film på bio har jag märkt. Hemma avbryts jag av ngt hela tiden. Tfn, besök, tonårskillen, sambon, ALLT.

Kommentarer:
Postat av: Ina Persson (joninna) i T.

Heeej! Tack för du skrev i min sons hemsida, blev glad! Åh, tycker ju bättre att se film hemma, så man kan mysa ihop, ler!
Välkommen åter! kram!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits