Pragh i nov.

..kunde det ha blivit. Men nu blir'e inte det (för mig iaf) !

P g a lite missförstånd från min sida och oklara riktlinjer från annat håll, så blev det en jätte-pannkaka av alltihopa i stället * gråter & svär *.

För bara 2.000 kr kunde jag ha fått 1 vecka i Prag, med boende på bra hotell & centralt dessutom. Lyckades även hitta tre 'tanter' till, så vi hade varit ett härligt gäng.

Efter en hel del letande på Nätet, mkt mejlande och jag skulle ha fått mkt kultur i den gamla Tjeckien-staden.

Kommentarer:
Postat av: 4barnsmamman

Trist...jag lider med dig..
Jag skull också behöva komma bort nån vecka.

2007-10-16 @ 23:22:50
Postat av: C

Besviken blir man när man hoppats på något :(
Ja hann aldrig kolla upp datumet.

KRAMAAR

2007-10-17 @ 17:06:40

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits