Hypotetiskt

Om man har utlägg för ngt enbart för en speciellt ändamål gällande ett särskilt uppdrag borde man inte få ersättning för saken ifråga?!
 
Om man inte annars heller har ngn som helst användning av 'prylen' ifråga. Jag har knapp ekonomi och varför ska bara jag behöva ha det extra utlägget!

Ngn säger då: - Du får väl börja arbete mer. Är inte det helt min ensak hur jag har valt att arbeta.

En annan säger: - Du kan få låna av mig. Visst det var ju snällt, MEN det ska ändå också betalas tillbaka i så fall.

JAG VIDHÅLLER: Jag ska väl inte behöva ha extra utlägg bara för att kunna utföra ett uppdrag?!

Är jag envis & obstinat & löljig.........................................

Kommentarer:
Postat av: annette

hej!
åh dagens inlägg va så härligt, jag tänker liknande...kika in hos mig: http://ekonomisktsinne.blogspot.com

2007-10-24 @ 23:47:12
Postat av: bloggaren herself

Thx för inlägget, jag kunde inte kommentera i din blogg...

Måste bara här delge en länk, som du har hos dig: http://www.kjellhaglund.com/egen_kontroll.htm . Helt underbar läsning!

2007-10-25 @ 00:09:24

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits