Jobbsökeri

Just nu "känner" jag för att byta, lr hitta ett annat f f a BÄTTRE BETALT arbete. Om det så ska vara deltid lr heltid, det får ödet visa.

Idag hade jag tur! Tidigare har jag vid ett flertal tillfällen mejlat till en tidigare konsultchef jag haft, men inte fått några svar. Nyligen fick jag höra att hon slutat på det företaget. Aha, det var ju en förklaring så klart! Ringde dock dit igen idag och presenterade mig mkt noga. Med namn, sa att jag arbetat för dem för 2 år sedan, vem som varit min konsultchef och på vilket projekt det varit. Jag fick direkt hänvisning till hennes nya ställe och tfn.nr. Det var flott!

Sedan hade jag tur igen och Å. var inne och kunde dessutom ta samtal. Vi pratade snabbt en stund.

Nu har jag reggat mitt cv och sökt två arbeten där. Yihoo!

Nu får vi se vad ödet ger...

/ förhoppningsfull

Kommentarer:
Postat av: Anni

då önskar jag dig L-Y-C-K-A
T-I-L-L !!!!!!

2007-11-26 @ 23:14:16
Postat av: nettan

Duktig flicka....lycka till!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits