2 stämmor

Nej då, inget musikaliskt här inte.

Utan två årsstämmor på två dagar - nåväl rättare sagt två kvällar. Det tär lite på krafter vill jag lova!

Den första kvällen gav mig två protokoll att skriva rent. Ett stämmoprottis och ett ngt kortare & lättare styrelsekonstituerande-prottis. Den andra kvällen var tuffare på ett annat sätt. Med femdubbelt så mkt folk, tänk er att hålla koll på avprickningen t ex! Kvällen tog så klart 3 ggr längre tid i anspråk än det första kvällen. En stor årsstämma kräver också alltid sina talare, medlemmar som tycker på sitt sätt, lite voteringar och rösträkning och frågor samt en del motioner så klart.  Dock är det tråkigt att många droppar av innan mötet är klart och de som skriivit sina motioner inte får samma goda chans att få gehör alternativt mothugg.

Men nuuuu kan jag koppla av lite. Visst på ett sätt börjar det löpande arbetet i de två olika styrelserna. Men en stämma kräver mkt, så det så. Pustar ut & känner mig nöjd.

Kommentarer:
Postat av: Pia M

Du ska inte jobba ihjäl dig bara. Ta vara på din fritid oxå.

2007-03-08 @ 12:42:00
Postat av: Tant Ay Ay!!!

Hej!
men det var inte stökig som föra årets..
Alla undrar om möttes ordförande!!
Var det en bekant eller pappa till ministern?
Hällsningar från port 8

2007-03-12 @ 21:03:51

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits