Mår så bra

för att jag nu bara arbetar halvtid. Jag tycker att jag inte hinner med så mkt på sätt och vis, men jag tror egentligen att det beror på att jag faktiskt hinner med så mk mer! Lät det där konstigt? Ja, kanske.

Men så är det nog. Jag kan alltså pyssla och roa mig med samt ta mig an helt nya saker. Samtidigt iofs ligger jag efter lite grann med praktiska ting, eftersom mitt senaste arbete krävde en hel del övertid stup i kvarten. I natt drömde jag t o m om det gamla jobbet. Helfånigt. Det var många nya saker att göra, jag diskuterade en del med chefen, många undrade vad jag höllt på med samtidigt som de tyckte att jag var underlig och möjligen modig som framförde vad jag tyckte. Men det är väl klart att det ska vara 'öppen dialog' på en arbetsplats och att man ska kunna ta diskussioner & samtal på arbetsplatsen. Allt så klart för att få till en bra arbetsmiljö. Så det så.

På nya jobbet håller vi på att leta efter ny lokal. Så spännande, så svårt, så tidskrävande. Men uppiggande och inspirerande. Tänk att kunna påverka sin blivande arbetsplats så väldans! Både adress, utseende och möblering! Nu får jag arbeta mkt med tfn. Har börjat skriva brev. Roligt minsann.

Kommentarer:
Postat av: Johan

Det låter som du gillar att ha mkt att pyssla med. Vad var det för jobb du hade tidigare? Vad gör du nu då?

2007-01-26 @ 19:09:05

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits