Golden Hits & Golden Days

Igår var jag på galej med några kamrater på just Schlagerbaren. Så gott & så roligt minsann! Framtidens stjärnor drillas hos Wallmans helt klart!

Läs mer:
http://www.wallmans.com/templates/Main____25.aspx .

Helsköna ungdomar som spexade och sjöng verkligen bra.

Idag var jag och en kamrat på Marknad i en kyrka. Så gott med massor med hembakat! Självklart fikar man en stund. Sedan fyndar man i loppissalen. Kom hem med två påsar fina fynd. Tur att sambon inte läser här samt att han arbetade så jag hinner plocka undan. Han får ju spel annars. Så fånigt egentligen. Han har sina dyra hobbies. Jag ordnar med småsaker, fyndar, är ekonomisk och han har mage att gnälla. Äsch, ska väl iofs inte gnälla över honom, men jag skriver av mig lite här iaf....

Solen skiner - VAR GLAD !

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits