BECK har gjort det igen

Löst ett fall alltså!

I onsdags, efter tre tallrikar fulla med kinamat (hade inte ätit ngn lunch den dagen), såg jag & en f d arb.kamrat 'Den svaga länken'. Den var bra minsann. Temat bra om så obehagligt och tragiskt. Men visst på ett sätt skulle det kunna vara verkligt.

Roligt är att några sekvenser i filmen är inspelade i det bostadsområde som jag bor i. Det spelades in i höstas. Jag hade velat stå på avstånd och kika. Jag sade på jobbet att jag ju ville flirta med Mikael Persbrandt. Men nu struntade jag i att ta ledigt. Det var ju lite körigt den tiden på mitt förra jobb. Se längre ned i min blogg, så vet ni!

Filmen handlar om dåd längs med Kista/Akalla t-banelinje. Några skådisar spelar verkligen bra. Man har sina uppfattningar om 'typer'. Bra är också att man verkligen förstår Becks oro för sin dotter.

Nu ska jag inte avslöja för mkt utan jag säger: SE DEN DU!

beck

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits