2 av 3 klara

Tyck synd om mig :-( !

Jag spottar & fräser här hemmavid just nu. Nog för att jag gillar papper och har jobbat mkt på kontor men så är inte deklarationer det roligaste direkt jag vet.

Nu är det bara min egen kvar. Har fixat sambons och vår sons underskrifter. Nåväl, inte förfalskat på papper så klart. Om A-K fick läsa detta så.... Nej då, godkänt via Nätet självklart att alla siffror stämmer. Min son är f'resten den enda som har kvarskatt i familjen. Äntligen får även jag tillbaka. Har i flera år haft kvarskatt *gråter* .

Min redovisning är klart jobbigast. Med N1 hit och K4 dit. Jag sjunker! Får väl ta ledigt en dag från min krävande arb.givare och sitta i lugn & ro och fylla i papperen. Nu har jag iaf 11 dagar på mig.

Vill du höra en hemlis?
Här är en suuuuperduuuuperintressant sida:
http://www.skatteverket.se/4.18e1b10334ebe8bc80005676.html .


Kommentarer:
Postat av: ann h.

Sånt där lämnar man till sitt ex så fixar han ju!!!

2007-04-24 @ 10:19:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits