Jävla rygg (muskler)

F-n vad jag har haft ont de senaste dagarna!

Jag har isat (isgelépåse) och gosat med vetekudden flera ggr per dag. Hjälper för stunden, men inte längre än så.

Har inte kunnat sitta några längre stunder, än mindre knappt gå till centrum exempelvis. Värre och värre för var dag. Ja, har självklart provat vanliga Ipren och Zon salva.... Till slut även Celebra som jag hade kvar av.

Idag - på 7:e dagen hemma -  vid läkarbesök fick jag nu utskrivet 'Paraflex'. Nu hoppas jag att de hjälper. Muskelavslappnande, förklarade läkaren. Ingen inflammation, enligt blodprov. Jag som hela tiden förut fått Voltaren, Ipren, Celebra, Diklofenak o s v.

Jag frågade om det var så smart att sitta 8 h på sitt arbete med pc-arbete. Kanske kunde jag prova halvtid ett par dagar, undrade jag. - Nej då, svarade läkaren. - Vi får till och med tillbaka läkarintyg från Försäkringskassan! WTF.... Litar alltså inte FK ens på utbildade, kvalificerade läkare? Nåväl, visst jag kan prova, så får vi väl se då.

Tabletterna får jag ta 3-4 st om dagen. Kanske de kan bota mig. Plz, plz, säger jag bara.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits