MKT TEATER BLIRE :p

Stadsteatern hösten 2006

Någon frågade mig vilka föreställningar jag sett i höst. Ibland är det svårt att komma på titlarna. Så här kommer en lista, enkelt & bekvämt:

9/9 GARDEROBEN med Claire Wikholm & Iwa Boman m fl
23/9 ALKESTIS
29/9 HEMKOMSTEN med Ingvar Hirdwall bl a
4/10 FARLIGA FÖRBINDELSER med t ex Gerhard Hoberstorfer
12/10 RÖDA HAVET med Ann Petrén & Meta Velander
4/11 JAG TAR DIN HAND I MIN med Philip Zandén & Maria Salomaa

Några andra har jag bommat, tyvärr. Man hinner inte allt man önskar eller så kanske man inte känner sig riktigt fit for fight just den kvällen.

Jag ska se, innan jul/nyår:

GERTRUD (blev inte så - gav bort biljetterna p g a lite tidsbrist   )
LINJE LUSTA med bl a Helena Bergström
2 x NORÉN (Terminal 4 & Terminal 8)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits