Fynda

Skynda fynda. Mmm, så står det på 'våra' affischer inför morgondagen.

Massor har bokat bord i föreningslokalen. Sk-tkul ju! Hela eftermiddagen ska vi ha Öppet hus och hoppas nu att det kommer lite folk också som är nyfikna.

Jag frågade nyss sonen och sambon: - Om jag tar med mig bara två påsar med saker att sälja kommer jag då att komma hem med mindre än just två påsar? Kan ju avslöja att ingen av dem trodde att så skulle vara fallet :p.

Nåja, det brukar ju bli mest byteshandel säljarna emellan. Men det är väl helt ok det med, tycker jag.

Kommentarer:
Postat av: Micke

Du har fått dille på köp/sälj! ;)

Postat av: bloggaren herself

:tummen upp: Mmm, jag e en riktig liten traderare i smått & torrt. Men jag lovar, jag gör fynd!

2006-05-13 @ 22:29:07
Postat av: Camilla

Nå...hur mktkom du hem med?
=)

2006-05-14 @ 17:19:46
URL: http://tokdoris.blogg.se
Postat av: bloggaren herself

Exakt lika mkt som jag gick dit med :p . D v s två papperskassar. Dock är den ena påsen med helt nya grejer, så summa summarum är jag helt nöjd. Samt ett plus i fickan på ca 150 bagis. Har ju även fikat på plats: t ex nygräddade mördegsinbakade trekanter med köttfärs i samt kärleksmums.

2006-05-14 @ 18:59:55
Postat av: Micke

Hehe, snacka om byta grejor med varann *s*
Men du fick ju lite smarrigt i magen iallafall.

2006-05-14 @ 19:09:20
URL: http://kludd.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits