Flyttade tidigare inlägg, p g a ständiga spam

- nedanstående två inlägg är justerade något med tanke på tiden och alltså flyttade för att jag just i dessa inlägg tidigare fick så många kommentarer, som var spam med en massa underliga länkar till utländska siter -

Vill du eventuellt skriva ngt personligt eller ngt särskilt trevligt kan du göra det i min gästbok:

http://www.olzzon.com/g/g.php?a=s&i=g18-03984-8e

Jag tackar Jessis för inspirationen till min gästbok!

I gästboken kan du f'resten sedan se direkt hur & av vem du själv kan ordna en!

-------------------

Yihoo!

För cirka en månad sedan blev jag blå stjärna på Tradera. Tradera är så kul. Jag köper & säljer helt vilt, nästan var dag. Samlar grejer här hemma, som kan komma till användning som presenter eller andra ändamål.

Gör så många fynd. Den som inte är tradiot kan säkerligen inte förstå det eller hela grejen öht.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits