Brunch på Berns

Åhh, helt toppen!

I vår ska jag ta med familjen på nämnda. Idag blev jag bjuden på buffé och ett underbart kakbord till kaffet.

Man skulle inte ha ätit så mycket mat om man hade vetat vad som väntat lite längre bort på den långa barbänken med alla brickor! Där var säkert minst tio olika goda kak-/efterrättsbitar. På maten kunde man dessutom gotta sig med varma plättar, nyvispad grädde och fin jordgubbssylt.

Ett plus som betyder mycket är dessutom att priset är överkomligt. Jag hade själv gissat på kanske 4-500  spänn per person.

Deras hemsida f'resten:
http://www.berns.se/restaurang/index.php

Ps. Ja, jag ska skaffa mig det där träningskortet kombinerat simkort på T-hallen! I promise! Snart, snart........

Kommentarer:
Postat av: Camilla

Åhå!
Jag ska faktiskt se Winnerbäck på Berns på fredag, men trots okej priser blir det nog ingen mat innan. Håller hårt i pengarna just nu.

Kramar!

Postat av: Annelie

Jag har hört talas om deras Brunch. Man kanske skulle ta sig i kragen...

Hoppas allt är bra!

Kram

2006-03-29 @ 17:28:35
URL: http://www.tigerfamiljen.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits