1 år

Vad gör man f'resten inte för att spara ngr:a kronor. Jo, åker t ex till Sumpan kl 7 på morgonen och möter upp en annan tradiot. Hämtar en påse med superfiiina, inbundna böcker ock ett par pockets. Smidigt o suveränt! Sätter sig på pendeln och far ut till Västerhaninge för att hämta en najs, självlysande bur till smågnagare. O s v, o s v.

Idag är det exakt ett år sedan jag blev 'frälst' och inte hade sålt  394 saker eller köpt 1.865 saker på aktuell auktionssajt.

Nu ska jag lugna ned mig lite och njuta av alla 'byten' man gjort. Ungen har avslutning i morgon dag och då ska man väl framöver ägna en massa tid till familjen. Sambon blir galen på mig och alla affärer. Jag tror nog att han egentligen är avundsjuk på mina goda och snabba affärer. Jag vidhåller: VILKA FYND MAN HAR GJORT !!!!

Ibland har man tur oxå att frimärkena på brev eller paket man får inte är stämplade. Vad kan man göra då, tro?

Kommentarer:
Postat av: Micke

Du menar väl inte att du är så sniken att du ångar loss dem? *gapar av förvåning*

Men det var inte lite du köpt/sålt!

2006-06-13 @ 20:50:13
Postat av: bloggaren herself

Ångar? Det låter krångligt...

2006-06-13 @ 22:10:02
Postat av: Tina

Ja du Tradera, inne och kollar varje dag......men jag tycker mig märka att priserna stigit lite på kläder?? Man får tänka sig för med frakten så att det inte blir för dyrt.......men visst gör man fynd!! Vetekuddar i alla ära, men här är det cortisonsprutor och smärtstillande som gäller *morr* .Förresten......känner du någon som har Harry Potter Lego till salu???? Sökt överallt, svårt att få tag i :( Tjao


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits