Härligt uttryck

- Cash is king!

Tja, visst ere. Kontanter kan man väl aldrig få nog av. Dock börjar mina egna tryta. Jag måste sälja lite saker, tror jag. Inte bara köpa, samla på mig.

Min son påminner mig om sin veckopeng, mat ska inköpas, räkningar ska betalas. Yes, I know. Räkningarna fixar man alltid, sedan är det väldigt många dagar till nästa löning dessvärre.

Men det är ju så att i sommartid gör man de bästa fynden & smartaste. Häromdagen vid ett besök i Globen, jisses vad lite folk det var där. Jag trodde köpgallerior lockade närboende & turister. Postorderföretagen sänder erbjudanden hela tiden. T ex 30% på allt. Gissa om det är NU man ska passa på...........................

Kommentarer:
Postat av: Lekne

ja, kontanter får man aldrig nog av, men säja grejor man inte vill ha är ju smart - det brukar jag göra, inte alltid för att tjäna pengar utan för att slippa slänga sådant som faktiskt är i okej skick - men det är ju inte dumt att få lite för det också. Pengar får man aldrig nog av :-)

Läste hos Kludd att du läser Da Vincikoden. De första 100 sidorna är trögast - sedan blir den så bra att man länktar till nästa läsestund, själv hinnter jag inte läsa så ofta jag vill, men ändå. Jag har iof sett filmen - men boken är döbra ändå. Ha det bra!

Postat av: bloggaren herself

:D Jo visst. Tradera t ex är helkul, många säljer för bara 1 kr (d e portot som skrämmer folk att buda dock).

Nu var jag ju tvungen bara för d att kika vilken sida jag ligger på. Ahh, sid 168, vad bra. Kul, d där med när de skulle smita från muséet. Ska inte säga för mkt ifall kludd läser här.

2006-07-30 @ 14:20:36
Postat av: Camilla

Davischikoden är en av de mest välskrivna böcker jag har läst. Klockren! :D

2006-07-30 @ 16:04:39
URL: http://tokdoris.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits