Fri teater

WTF !

Här har man en massa friplåtar till Sthlms Stadsteater och två olika nya föreställningar och man kan inte ens övertala sina vänner att komma iväg på en eller två kulturella timmar. Vad är det med folk egentligen?

Dock är jag glad på ett sätt. När jag erbjuder rabatterade biljetter har jag också svårt att få teaterbesökare. Nu när jag erbjuder teaterbesök till 0 kr, så kommer inte ens folk iväg.

Tala om att folk jobbar ihjäl sig! Tag ledigt för tusan! Om du blir erbjuden en friplåt som normalt skulle kosta exempelvis 220 bagis, skulle du då inte tycka att det kunde vara idé att ta lite flex eller komp.ledigt t ex!? & den som inte arbetar varför tar inte den personen sig i kragen och tar tillfället i akt och får sig gratis teater. Helt oförståeligt i mina ögon!

Kan, vill du gå? Klara soppteater 'Elins pjäs' tisd kl 16, eller stora scen 'Hustruskolan' torsd kl 12.
hits