Jippon & diskkrasch

Kul med jippon, arrangemang...

Idag var vi i ett centrum med knallemarknad, utställningar och uppträdanden. Det fanns rosa sockervadd, flera tält med olika sorters grillad mat, spagettisprej som småungarna köpte och hade väldigt roligt med, hembakade piroger och kakor överallt, kläder, bijouterier i massor, kanderade äpplen och mkt, mkt annat. Sthlm Vatten t ex hade en rolig utställning med en toalett utställd och nyttig information därtill, att inte kasta vad som helst i en sådan. Lokala skolor visade upp sig också, med rektorer på plats - strongt att de ställde upp personligen.

Det är kul & nöjsamt att strosa runt på sådana här saker. Förr var man själv aktiv, antingen vid informationsbord åt någon förening eller organisation (t ex HGF) eller så privat med ett loppisbord kanske. Nåja, jag kanske hjälpte till lite idag iaf, men det tar vi privat. Det var kul & givande Linda, jag gör det gärna fler ggr och i olika sammanhang, u know ;-) !

Nu vill man själv vara helt ledig och bara njuta! Synd bara att ekonomin är lite skral för tillfället :gråter: .

---------

I kväll har jag haft probs med min dator. Hårddisken kraschade. Helkul, javisst! Länkar & Nätet kan man väl vara utan ett tag, men tänk alla filer man har på sin hårddisk. F-n, f-n, f-n! Tur att sambon är så kunnig på det tekniska. Han har fått jobba i 2 h med att sejva mina alla bilder och filer (Word, Excel och ppt-filer).

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits