Eskilstuna

I torsdags var jag en sväng till Sundbyholm, för att kolla in slottet. Märkte ni f'resten att vi tog med oss solen till Stockholm också?

Om nästan exakt två månader ska jag/vi dit igen. Jag lär bli yngst ;-) , 10 år före min tid liksom! Några av er förstår vad jag menar med detta....

Vi tittade runt lite. Jag kunde knappt gå, för jag hade suuuperont i ena höften. Bilresan gjorde visst mitt besvär ännu värre. Vi blev bjudna på en underbar lunch och till kaffet fanns en massa hembakade kakor. Mumsfilibabba!

(Igår var jag åter efter 3 veckors uppehåll, till min kiropraktor. Han 'knäckte' lite vid bäckenet och min onda höft. Jag hoppas att han hittade rätt nu. Det var lättare att gå, när jag åkte hem. Idag är jag lite öm, men det brukar vara naturligt direkt efter).

Kommentarer:
Postat av: Tina

Sundbyholm......jag är en av dem som INTE fattar ;)
Men trevligt lät det :) Kalle ligger med feber och frossa......17:00 skall han stå på T-Centralen och intevjua folk till 22:00........tur att vi e lediga en vecka sedan !! Skickar lite helaing till din höft !Tina

Postat av: bloggaren herself

Jag lovar att mejla en hint ang Sundbyholm.

Hälsa K!

2006-04-08 @ 14:24:57
Postat av: Tina

AHA...du är den engagerade varianten av människa :)
Vi latmaskar dyker ner i Lördagsgodispåsen!

2006-04-08 @ 15:11:51
URL: http://mammakaos.blogs.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits