Planering A & O

Här ska fixas!

Nu ska det FUNKA med jippon i vår föreningslokal. Jag ska se till att fyra olika loppmarkander med Café kommer till stånd fram till jul i år. Jag ger mig 1000 på't nu!

CHECK: Mejlat lokaltidningen, bokat lokalen, ordnat affisch, fixat små marknadsföringskort, jagat på kompisar som alltid annars säger att de vill delta, skrivit på föreningens hemsida, ska skriva i Kanalen vi har i vårt tv-nät, ska ordna tipspromenad (byta ut tidigare frågor till nya kloka/roliga/spännande) samt få tag på några som kan hålla i fikat, d v s ha lust/kunna/samt vilja ta sig tid att baka & sälja hembakat.

Det är en del att hålla ordning på. Har DU f'resten några idéer?

Kommentarer:
Postat av: Angelica

You go girl!

Det är klart att du kommer att lyckas med att få en massa folk att komma till loppisen. Jag har ju fått se den snygga affischen!

Jag har en massa grejer att sälja, men risken är ju att man köper på sig lika mycket också...
Planen är ju att rensa ut härhemma och sluta samla på oss så mycket grejer!

2005-09-14 @ 18:09:12
Postat av: Lottie

Bara 3 dagar kvar till höstens första stora evenemang :-) !!!!!!

Se bara till att göra mycket reklam för d hela och marknadsför d snyggt *tummen upp*

2005-09-29 @ 23:51:06

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits