Påbyggda tänder

Jisses, i stället för att slipa så har jag nu pungat ut en 1.000-lapp för att bygga upp två för låga tänder.

Jag hoppas äntligen att mitt bett blir något sånär normalt åter.

Nu ska jag snart iväg och putsa lite. Igår hade jag otroliga ilningar efter att ha provätit på den sidan. Jag känner dock att det tar emot alldeles för snabbt på ett särskilt ställe.

Min nya tandläkare valde att 'legobygga' lite med komposit för att jämna till hela bettet. Det verkar logiskt och bra. Han duttade på en klick plast och formade till via slipning och putsning.

Kommentarer:
Postat av: Micke

Hmm.. låter skumt med påbyggda tänder. Men bra om det blir bra :)

2005-09-10 @ 04:50:52
Postat av: Jessis

Att frivilligt gå till tandläkare...

Huvva..

*Ryser*

Hoppas dock att tänderna blir fina.... *tumme upp*

Kram Jessis


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits