Ödet el Skriv tfn.nr på ditt månadsmärke !

Jag börjar tro på ödet verkligen!

I morse hittade jag ett SL-kort giltigt i 5 dgr till. Nej, det stod inget namn eller tfn.nr bakpå. Jag är i behov verkligen av ett kort just nu. M a o kan vi säga att jag har sparat 100 bagis. För nu behöver jag inte skaffa mig nytt månadsmärken förrän tills på måndag.

En annan sak: Jag nämner för en granne att jag måste åka iväg till ett annat centrum endast för att komma åt en särskild bank. För att det är det enda stället jag för tillfället har kontanter på. Då berättar min kamrat att - Det ärendet kan du göra på Svensk Kassaservice i vårt eget centrum! - What? säger jag. - Äh, det går väl inte! Men när jag checkar med Sv. Kassaservices hemsida på Nätet ochdet stämmer faktiskt! Thx, A. för tipset!

Ibland hinner man inte med. Har tydligen missat en räkning. F-n oxå, det var inte alls meningen. Jag var t o m helt säker på att jag reggat den. Dock när jag kollar mitt 'Solo' så verkar det faktiskt som om jag har missat att läsa in uppdraget. Undrar om jag kan fejka bort påminnelseavgiften :p . Jag chansar.

Kommentarer:
Postat av: Roger

Vilken fin sida. Alltså er gästbok så klart.

MVH Roger

2005-12-11 @ 12:08:46

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits