Varningens ord - För trappor mitt på trottoaren

Jag höllt på att bryta benet idag. Så nära har jag nog aldrig varit!

Är lycklig ikväll för att jag inte gjorde bröt något idag alltså. Vid halvtolvtiden idag i Duvbo hade jag precis kommit ut på gatan och var på väg mot t-banan. Jag har gått denna väg 6-7 gånger tidigare den senaste månaden. Dock var jag nu superkoncentrerad på att knäppa på min mobil och glommer naturligtvis bort att det mitt på trottoaren finns en trappa med tre steg i. Naturligtvis går jag framåt medans jag stirrar på min mobbe. Plötsligt finns ingen mark under foten. Som tur var stod 2-3 karlar alldeles intill och någon av dem stöttade mig något när jag hade snubblat till. Jävlars vad ont jag fick i foten! Jag fick stå lov att still några minuter.

Därefter kunde jag turligt nog stödja på mina ben och fötter som vanligt. Men jag var tilläckligt orolig. Får se nu i morgon om jag får ont någonstans. Ryggen och mitt andra ben har varit lite ömma idag på eftermiddagen.

Kommentarer:
Postat av: Camilla

Du måste vara försiktig...du e ju lika klumpig som mig juh :D
Är det bra nu?

Postat av: bloggaren herself

Jomenvisst, ingen som helst fara idag. Tack & lov!

Alltså jag kunde lika gärna ha hamnat på akuten igår jue. Lärde mig igår att inte vara för koncentrerad på en sak och göra något annat samtidigt :p .

2005-11-24 @ 20:08:54

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits