Teater vs Bio på torsdag

Då har man dubbelt upp av biljetter & så vet man inte vad man ska välja. :gråter:

Antingen ska jag se 'Jag är min egen fru' på Stadsteatern med Björn Kjellman eller så ska jag gå på förhandsvisning av 'Finding neverland' med Johnny Depp. Läs mer här: http://www.sf.se/sites/findingneverland/ .

Typiskt att biofilmen börjar så tidigt denna gång, annars hade jag hunnit med båda på en kväll! Normalt är oftast förhandsvisningar mkt senare på kvällen, men självklart inte denna gång.

Ngn som är intresserad av teaterbiljetten?


Kommentarer:
Postat av: Linda Björling

Hej! Björn Kjellman är helt enkelt strålande i uppsättningen på Stadsteatern - mitt råd till dig är att gå på den!

Med vänliga hälsningar,
Linda Björling


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits