Äntligen

paskagg

Äntligen är det påskhelg.

Nu har jag också påsklov. Mitt jobb tar påskledigt.

I min hall har jag precis fått hemlevererat 9 lådor med material som senare ska delas ut (men nejnej inte av mig, tack och lov). Det har sagts mig att det är runt 17.000 sidor och 700 häften. Mysigt! Då har tryckeriet haft lite att göra, hihi.

Idag har mina telefoner (hem & mobil) ringt hela eftermiddagen känns det som. Jag som trodde att jag kanske skulle kunna sova 1-2 timmar efter lunch. Pyttsan heller, det gick inte alls.

Många möten och aktiviteter har det varit de senaste två veckorna. Förra veckan hade jag tre protokoll att skriva, det var inte kul. Likväl känner man sig stolt när man väl har gjort jobbet.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits