Snyggt med långa naglar!

Snyggt med långa naglar!
Det är snyggt och höjer självförtroendet med ordentligt vårdade händer & naglar ;) .

Det enda som ibland kan vara knepigt är att öppna bildörrar vars dörrhandtag är infällda. T ex Volvo-bilar samt vissa hissknappspanelder. I det senare fallet nyttjar man då knogarna.

Jo, en sak till är jobbigt, det är när det är dags att kapa dem. När det blir alltför många felslag på tangenterna, då är det time för att korta dem til hälften! Sedan att fila till naglarna är tråkigt men iofs nödvändigt så klart.

När jag var yngre så plockade jag mkt på mina naglar, när jag var rastlös eller det var ngt spännande som hände. Inte förrän jag kostade på mig att bygga på med fuskisar, d v s porslin & acryl lyckades jag därefter få mina egna naglar att växa ut. Det är nu 10 år sedan!


Kommentarer:
Postat av: nyBBe

Men, vilka gröna naglar du har.. fina dom :)

..men usch vad "farliga" dom kan vara med ;)

2005-01-08 @ 21:54:13
Postat av: Kjell

Snygga naglar ! Låt de gärna bli längre, så blir det ännu häftigare.Kanonsnyggt med långa naglar!

2005-08-26 @ 10:04:53
Postat av: Pelle

Håller med Kjell ättefina naglar men ännu längre är ännu snyggare.

Go for it Annelie!

Kram Pelle

2005-09-09 @ 21:55:08
Postat av: Anonym

det där att den högra pekfingernageln har avvikande färg, står det för nåt särskilt? /olsen

2005-10-09 @ 11:00:25
Postat av: Trojj

Snygga! Blev dom längre?

2007-01-30 @ 19:09:20

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits