Ett renare jag

Idag gick jag på elevbehandling på Naprapatskolan. Jisses vad skönt. Kostnaden var dessutom överkomlig. Men fy vad väldigt illamående jag blev på eftermiddagen. Mkt obehagligt. Jag undrar om det har samband? Det sägs ju att massage frigör en massa slaggämnen i kroppen. Tja, då gjorde studenten ett bra jobb med andra ord. Jag har under dagen varit väldigt varm i kroppen och lade mig senare på dagen på min goa vetekudde för att jag kände mig lite stel i ryggslutet.

Det ska bli spännande att se om jag har ngn träningsvärk i morgon! Tjejen tryckte och knådade vissa muskler speciellt mkt. Vissa punkter var rätt ömma. Främst i ländryggen och ena sidan av bröstryggen. Ena sidans bröstmuskulatur behövde stretching, helt klart.

Tog en Treo för att komma över illamåendet. Det känns faktiskt bättre nu.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits