En bloggare är född

Idag ville jag bli en bloggare!

& jag fann detta ställe. Yihoo!

Det ska bli kul att testa detta universella sätt att nå ut med sina innersta tankar. En digital dagbok.

Whatever; om knappt ngn annan läser här & dessutom vet man ju aldrig ;) .

Jag känner mig riktigt fri i cyberrymden. Det är helt underbart & riktig science fiction! Jag väljer helt själv när och vad jag ska skriva.

För den som känner mig i ngt sammanhang, som arbetskamrat, granne, chattpolare, föreningsaktiv, anställd eller ombud kan det kanske vara skoj att tjuvläsa lite om vad jag gjort, ska göra, önskar och tänker!

Jag är i alla fall en envis, säker/cool, nyfiken lite äldre tjej, född i stenbockens tecken.....En iskall liten kärring

Se vidare: http://www.idg.se/ArticlePages/200411/25/20041125112539_IW/20041125112539_IW.dbp.asp

Inte jag iaf. Jag hänger med!


Kommentarer:
Postat av: sebbe

kul att se din nya bloggsida!

*puss*

2005-01-06 @ 20:40:44

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits