Kotknackare, hjälp

I morgon ska jag besöka en kiropraktor och kolla läget med min rygg. Det är obehagligt kan jag lova att 'knäcka' hals och rygg.

Jag har haft mkt besvär med min rygg så därför tycker jag nu att det är lika bra att låta en duktig kiropraktor bedöma om ngt bör göras.

I somras på Öland i dess stora nöjespark gjorde jag ngt mkt dumt. Med sonen, 11 år, satte jag mig i en snurrkarusell med soffor som i sig snurrade runt på en guppande bana, många, många varv. (Svårt att förklara). Denna idiotiska karusell pågick extra länge och var väldigt skumpig. Jag hade ju inte tänkt mig för innan, jag har ju haft problem sedan tidigare med ryggen.

Väl hemkommen ngn vecka senare låste det sig helt i ländryggen för mig, kunde knappt gå öht. Endast en halvtimme åt gången kunde jag vara uppe, sedan var jag tvungen att lägga mig ned i sängen.

Efter akutbesök efter ngr:a dagar hos min dåvarande kiropraktor blev det bättre. Dyrt vart det iaf.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits