Tandläkar- & läkarbesök 23/12

Vilken da'n före da'n! Se rubriken ovan.

Min privattandläkare ska dock ha en stor eloge! Han tog avtryck igår och hade idag en ny bettskena klar åt mig. Nu ska det bli spännande att se om den hjälper. Jag har tidigare provat den hårda modellen, utan goda resultat. Bara mer värk. Nu har jag fått 'den mjuka modellen'. Den känns iaf mycket bättre kan jag säga.

Läkarbesöket därefter tröttade ut mina ben och muskler totalt. Har så ont nu. Läkaren sade: Seninflammation, Voltaren och Alvedon! Jaha, ja. Trist, men något ditåt misstänkte jag ju redan. Beror antagligen på överansträngning. Nu tar det väl en himla tid innan detta går över.

Igår fick jag brev från en butikskedja mitt nya, utbytta, Visa-kort. Nu har jag ett 'fiskekort'. Så väldans snyggt & kul! Dessutom fick jag ett presentkort på 100 bagis undertecknat butikskedjans vd! Inte dåligt. Gissa om jag gnällt och frågat varför det hela dröjt så länge t ex. Nu fick jag en rejäl ursäkt. Det var flott, jag är mycket nöjd med brevet och 'plåstret'.

Det nya 'fiskekortet' är som en julklapp åt mig själv. Kostade bara 50 kr extra att få :D . En annan julklapp till mig själv hämtade jag häromdagen på Posten och det var en härlig värmedyna 'Sauna Solution'. En femhundring gick där, men många sköna stunder kommer jag ju att ha i soffan framför vår bio-tv.

Kommentarer:
Postat av: Björn

D däringa fiskekortet vill jag se!

& även värmedynan vill jag testa ;) .

2005-12-24 @ 09:23:35
Postat av: Micke

Hoppas skenan funkar nu.. själv hade jag visst slitit ur min i natt :/

Lådan? - en DVD-spelare.. skall nog mest ha för visa digitalfoton. Vardärför jag var tvungen kolla om den läset jpg på en DVD samt om kortläsaren för kameraminneskorten funkade.

God Jul på dig själv!

2005-12-24 @ 09:51:23

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits