En vecka kvar & pengarna slut

Jag undviker ju gärna kontokort. Även om jag gillar sådana. Men avskyvärda räntor och speciellt aviavgifter gör mig så arg och irriterad varje månad när aviseringarna kommer. Det går så sakta att få ned skulderna. Själv har jag en del matkonton, som Konsum och Vi. Sambon har några lån, för musikinstrument och datasaker han köpt.

Måste oxå hejda mina Tradera-fynd. Alltid hittar man något. Jag får undvika att logga in och öht titta på T. förresten! Måste iaf nämna ett fynd denna vecka. Ett antal filmer med bon Jovi. Gissa vad jag tittar på nu ;-) !

Idag hämtade jag ut en värmedyna på posten från Haléns. Den skall invigas ikväll. 500 bagis gick där, jahapp. Den här leveransen gick iaf supersnabbt. Tror att jag beställde den i förrgår natt (via Nätet), fick sms idag med kodnr samt meddelande att det bara var att gå till min tobaksaffär.

Har börjat lite smått med julklapparna. Först ska det t ex i helgen ordnas och packas med 150 påsar till ungarna i föreningen, för på söndag har vi ju 'Tomte-besök' i vår lokal. Åhh, vad kul det ska bli att se de minsta få träffa TOMTEN.

Kommentarer:
Postat av: Micke

Använd bankkort.. då gör du inte av med mera än du har ;)

Hemma igen.. ja, det var på håret man missade det där!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits