En kiropraktor runt hörnet thx!

F-n vad ont jag har haft i min rygg den senaste veckan.

En sträckning el enkel muskelinflammation trodde jag först. Men när inte Ipren hjälpte öht och när värken släppte direkt när jag lade mig ned i sängen, började jag fundera. Dessutom vandrar den ihärdiga smärtan och flyttar på sig. Ena stunden strålar den ned i vänstra skinkan, nästa stund smärtar den som en kniv vid bröstryggen på min högra sida. Igår kunde jag knappt ta mig hem ifrån stan. Jag måste ta mycket, mycket små steg.

Igår kom jag på idéen att ringa mig kiropraktor som jag gick hos för knappt ett år sedan. Visst, jar var välkommen. På måndag i nästa vecka. I morse ringde jag kl åtta för att säga att om hon fick något återbud under dagen skulle jag gärna komma direkt. Men se hon har inte ringt. Hon kanske är ledig fredagar eller haft fullt upp.

Hur ska jag stå ut i helgen? Muntra upp mig, plz!

Hmm, man skulle ha en granne som kunde kiropraktik!

Jag som skulle gå på matíné-teater på Sthlms Stadsteater dessutom i morgon och se "Det finns ett liv därborta" med bl a Lennart Jähkel och Ann Petrén. Underbara skådisar! Som tur var har jag ju T. som snabbt tar hand om biljetterna. Jag får gå vid senare tillfälle. När det nu blir & mkt dyrare blir det för mig dessutom *gråter* .

Kommentarer:
Postat av: Helene

Usch, det där låter ju inge vidare! Hoppas du överlever helgen och att kiropraktorn fixar det där på måndag!

Postat av: Camilla

Din stackare :(
*massa kramar och tankar*

2005-12-10 @ 11:23:15
URL: http://tokdoris.webblogg.se
Postat av: Camilla

Klart man får.

MAssa kramar igen!

2005-12-10 @ 11:53:56
URL: http://tokdoris.webblogg.se
Postat av: anneli

Åhh, jag överlevde besöket om så lite fattigare. Men det var det värt så klart. Dock är jag lite öm nu och ska ta en antiinflammatorisk kur några dagar, tyckte min kiropraktor. Oki, I'll do that.

Jag är lycklig idag iaf, för jag kan gå normalt och ta vanliga steg. Det var hemskt innan.

2005-12-12 @ 17:16:59

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits